Gobekli Sod (9600 π.Χ.). Δεξιά, άγαλμα της Urfa, Ν.Α. Τουρκία (12000 π.Χ.)

Υπάρχει μία πληθώρα ογκόλιθων ανά τον κόσμο που ζυγίζουν τόνους ολόκληρους. Όλα έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τα χέρια συντάσονται κατά τρόπο τέτοιο ώστε να κρατούν την κοιλιά στο ύψος του αφαλού. Όμως, υπάρχουν κάποια πράγματα πέρα από τα οφθαλμοφανή…

Αποτέλεσμα εικόνας για εγκυμοσύνηΕίναι μία κλασική εικόνα που όλες οι μέλλουσες μητέρες, ακόμα και σήμερα, κάνουν αυθόρμητα. Η θέση αυτή των χεριών στα αγπάλματα, προφανώς κρύβει ή φανερώνει να έχει κάποιο ιερό ή ιδιαίτερο νόημα, ή καλύτερα σκοπό. Πιθανότατα, πέρα από το αυτονόητο: της εγκυμοσύνης ή της λατρείας της Γονιμότητας. Αλλά ας τα δούμε ένα-ένα.

Τέτοιου είδους μονοκόματα αγάλματα σε ογκόλιθους μπορούμε να τα βρούμε στο Göbekli Sod, που βρίσκεται περίπου 15 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της πόλης της Sanliurfa (παλιά Urfa / Έδεσσα), στα νοτιοανατολικά της Τουρκίας, κοντά στα σύνορα με τη Συρία. Ο τόπος, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, ανεγέρθηκε κατά την 10η χιλιετία, ίσως γύρω στο 11.500 π.Χ.

Επίσης ίδια και απαράλαχτα βρίσκουμε στα περίφημα αγάλματα του Νησιού του Πάσχα, που είναι γνωστά με το όνομα Moai, που κατασκευάστηκαν να στέκονται όρθια και με τα χέρια στον ομφαλό. Ακόμα στην Βολιβία (Tiwanaku), το Αζερμπαϊτζάν (Gobustan), την Ταϊτή, στα νησιά Marchionesses, στην Κολομβία (San Agustín), στην Αίγυπτο και την Κόστα Ρίκα.

 Αποτέλεσμα εικόνας για μοαι αγαλματα
 Αγάματα Μοάι, Νησί του Πάσχα


 Κοντινή πρόσοψη αγάλματος Μοάι. Παρατηρήστε τα χέρια.

Όλα τα αγάλματα όρθια με τα χέρια τους προς τον αφαλό. Αναπόφευκτα σκεφτόμαστε, λοιπόν, πως υπήρξαν διάφορες κοινότητες και διάφοροι πολιτισμοί που είχαν αναπτύξει ένα κοινό αρχέτυπο. Καθόλου παράξενο αυτό, αφού όλοι οι άνθρωποι βιώνουν την ίδια διαδικασία για να έρθουν στον κόσμο.

Και εδώ συναντάμε το πρώτο μυστήριο: Πώς γίνεται παρά τις τεράστιες αποστάσεις αναμεταξύ των πολιτισμών και των τοποθεσιών τους, να έχουν όλα τον ίδιο τύπο αρχιτεκτονικής: Ένας τεράστιος ψηλός ογκόλιθος (συνήθως 4-5μ.), τετραγωνισμένος σε ευθυτενή μακρόστενο παραλληλόγραμο που επάνω του να έχουν σκαλιστεί εγκυμονούντες φιγούρες. Για ποιό λόγο υπάρχει μόνο αυτός ο τύπος και όχι διαφορετικοί, ανάλογα με την κουλτούρα του κάθε πολιτισμού;


Τι σχέση μπορεί να υπήρχε π.χ. ανάμεσα στην Ανατολία και το Νησί του Πάσχα που βρίσκεται στην μέση του πουθενά του Ειρηνικού Ωκεανού;

Βάλε το email σου στην φόρμα για να λαμβάνεις τα άρθρα μας.

Μήπως αυτοί οι πολιτισμοί είχαν κάποιου είδους επικοινωνία αναμεταξύ τους και συνενοήθηκαν να φιλοτεχνήσουν το ίδιο στυλ απανταχού στον πλανήτη; Αν ναι, τότε υπήρχε ένας κοινός παγκόσμιος πολιτισμός. Εμείς, προς το παρόν, με βάση διάφορα στοιχεία και ειδικότερα από την κοινή γλώσσα, έναν πανάρχαιο παγκόσμιο πολιτισμό γνωρίζουμε: τον Ελληνικό.

Για ποιό λόγο κατασκευάστηκαν τα αγάλματα τόσο ψηλά; Μήπως ήταν λατρείες προς κάποιους θεούς που με αυτό το ύψος ήθελαν να τους τιμήσουν; Μήπως οι θεοί ήταν Γίγαντες-Νεφελίμ; Μήπως ήταν ένα πέτρινο μητρώο κάποιου τύπου;

Ταφικό μνημείο. San Agustín στην Colombia

Ας παρατηρήσουμε κάτι πολύ σημαντικό: Σε αυτά τα αγάλματα εκτός, ίσως, από κάποιες εξαιρέσεις, δεν φαίνεται να υπάρχει η εγκυμονούσα κοιλιά, παρά μόνο τα χέρια επάνω στον αφαλό που την υποδεικνύουν. Δεν υπάρχει το “φούσκωμα”. Υποθέτετε ότι έτσι το σκέφτηκαν οι καλλιτέχνες ή ότι δεν μπορούσαν να σκαλίσουν μία καμπύλη;

Επίσης, δεν φαίνεται να υπάρχει γυναικείο στήθος, εκτός πάλι από κάποιες εξαιρέσεις, που να δηλώνουν ότι τα αγάλματα είναι θηλυκού γένους. Λέτε αυτό να συμβαίνει λόγω της μονοκόματης κατασκευής τους; Λέτε να μην μπορούσαν να φιλοτεχνήσουν δύο στήθη -το κατεξοχήν θηλυκό στοιχείο της μητρότητας μίας εγκυμονούσας γυναίκας;

Μήπως δεν γεννούσαν μόνο οι γυναίκες αλλά γεννούσαν και οι άντρες ή οι γυναίκες είχαν μικρό στήθος; Αστείες υποθέσεις.

Ίσως, τελικά, δεν πρόκειται για ένα από σύμβολο εγγυμοσύνης, αλλά κάποιο σύμβολο αθανασίας ή επανενσάρκωσης ή, γενικότερα, Αναγέννησης. Ίσως.

Αλλά νομίζουμε ότι η αλήθεια βρίσκεται αλλού. Γι’ αυτήν μας βοήθησε το λεγόμενο Νησί του Πάσχα. Σύμφωνα με την ντόπια γλώσσα των Νησιών του Πάσχα, πρότερα το νησί τους ονομαζόταν “henua”, που σημαίνει “ο ομφαλός της Γης”.

Μονόλιθος Ponce. Tiahuanaco στην Βολιβία.

 Κατά την γνώμη μας, όλα αυτά τα αγάλμα που δείχνουν τον αφαλό τους, στήθηκαν εκεί που στήθηκαν για να δείξουν στις επόμενες γενιές πως ο τόπος τους είναι ένας Ομφαλός. Ότι οι συγκεκριμένες τοποθεσίες αποτελούν κομβικά σημεία ενεργειακών πλεγμάτων της γης, όπως είναι οι Πυραμίδες, η Ακρόπολη, το Στόουνχεντζ και ένα σωρό άλλα μέρη. Ίσως, όμως, να μην ήταν τόσο καλής ποιότητας οπότε ορθώθηκαν σαν οβελίσκοι τα αγάλματα για να κάνουν γεωβελονισμό, βελονισμό γης, και να βελτιώσουν ή να ενισχύσουν το “σήμα” της κάθε περιοχής.

Κατά την άποψή μας, αυτό κρύβεται πίσω από το μυστήριο των εγκυμονούντων αγαλμάτων και ίσως θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε καλύτερα το θέμα, αν είχαμε στοιχεία των γραμμών lay, των δικτύων Hartman καθώς και άλλων πολλών ενεργειών που περνούν κάτω, μέσα ή πάνω από την Γη και διασταυρώνονται σε αυτές τις τοποθεσίες και (όλες παρέα -μαζί και άλλες) δημιουργούν το τεράστιο ενεργειακό πλέγμα του πλανήτη μας, το οποίο φαίνεται να δημιούργησε ο Δίας αμέσως μετά τον Κατακλυσμό. diadrastika

Αποτέλεσμα εικόνας για ενεργειακό πλέγμα της γης