Σμαράγδινος Πίνακας: Όλα Όσα Ήθελε να Ξέρουμε ο Ιερέας Βασιλιάς από την Ατλαντίδα

Σμαράγδινος Πίνακας: Όλα Όσα Ήθελε να Ξέρουμε ο Ιερέας Βασιλιάς από την Ατλαντίδα

Γράφει ο Σπύρος Μακρής

Η ιστορία του Σμαράγδινου Πίνακα είναι μία πολύ περίεργη υπόθεση και φτάνει πολύ πέρα ​​από την πεποίθηση των σύγχρονων επιστημόνων. Η αρχαιότητα της είναι καταπληκτική και πολλοί την χρονολογούν περίπου στο 36.000 π.Χ.

Για πολλούς σχολιαστές και ερευνητές, ο συντάκτης της θεωρείται άγνωστος. Για άλλους είναι ο Ερμής Τρισμέγιστος και για άλλους ο Αιγύπτιος Θόθ. Δεν είναι λίγοι, όμως, εκείνοι που ταυτίζουν αυτά τα δύο πρόσωπα, δηλώνοντας μάλιστα, σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις, ότι πρόκειται για έναν ιερέα-βασιλιά της Ατλαντίδας που ίδρυσε μια αποικία στην αρχαία Αίγυπτο οπότε και έγραψε τον επιλεγόμενο Σμαραγδένιο Πίνακα, μαζί και άλλες Πινακίδες, στην εγγενή του ατλαντική γλώσσα, η οποία μεταφράστηκε από πολλούς διάσημους μελετητές.

Σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις, αυτός ο πέτρινος πίνακας υποτίθεται ότι είναι χαραγμένος σε φοινικική γραφή. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, θα μπορούσε να αποτελεί την πρώτη γραφή των Φοινίκων που έρχεται στο φως, καθώς οι φοίνικες δεν άφησαν κανένα γραπτό μνημείο που να έφτασε ως τις μέρες μας, παρότι τους αποδίδεται το λεγόμενο Φοινικικό Αλφάβητο.

Η πρώτη λατινική μετάφραση του Σμαράγδινου Πίνακα προέρχεται από το 1200 μ.Χ., ενώ υπάρχουν και άλλες, όπως από τον Sir Isaac Newton. Το παράδοξο είναι, πως ενώ υπάρχουν τόσες ερμηνείες, καμία δεν παρουσιάζει ομοιότητες με τις άλλες. Διαφέρουν μεταξύ τους και κανείς δεν μπορεί να πει με σίγουρα ποια είναι η σωστή. Ωστόσο, υπάρχει μία γενική συμφωνία στο γεγονός ότι αποκαλύπτει τα μαγικά μυστικά του σύμπαντος.

Θεωρείται, λοιπόν, μία «κάψουλα της σοφίας», η οποία περιέχει αληθινούς μύθους της ανθρωπότητας. Μία από τις πιο δημοφιλέστερες εκδοχές του περιεχομένου της είναι η παρακάτω:

Ο ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

  1. Ιδού, αληθώς λέγω, απολύτως και αναμφιβόλως.
  2. Ό,τι είναι ορατό είναι αντικατοπτρισμός αυτού που είναι αόρατο, κι ό,τι είναι αόρατο πηγή εκείνου που είναι ορατό.
  3. Αυτό που είναι κάτω είναι όπως εκείνο που βρίσκεται επάνω. Και όπως επάνω, έτσι και κάτω, για την επίτευξη των θαυμάτων του ενός πράγματος.
  4. Το αόρατο φάσμα εντός και εκτός, ανάμεσα και γύρω, είναι το εν, το ενιαίο.
  5. Πάντα τα διαχωρισμένα, ορατά και αόρατα, προέρχονται από το ένα, το αδιαχώρητο, το ενιαίο και το φάσμα του. Αυτό το φάσμα γίνεται λογισμός.
  6. Ο λογισμός, έχει τη φωτιά του πατέρα και το ύδωρ της μητέρας, ο αήρ το έσπειρε κι η γη το έθρεψε στα στή8η της.
  7. Είναι ο δημιουργός όλων των θαυμαστών και της τελείωσης αυτού του κόσμου. Η δύναμή του ακέραια.
  8. Η φωτιά ξεχωρίζει από τη γη, το διακριτό από το αδιάκριτο.
  9. Ανυψώνεται από το νερό στον αέρα, και αναδεικνύεται σε κυβερνήτη του αοράτου.
  10. Μ’ αυτό τον τρόπο το φως θα διώξει το σκοτάδι, και το έργο του λογισμού γίνεται τέχνη.
  11. Αυτή είναι η υπέρτατη δύναμη του λογισμού, γιατί ξεπερνάει το διακριτό και διεισδύει στο αδιάκριτο.
  12. Έτσι μαθαίνει ο λογισμός πως δημιουργήθηκε ο κόσμος και με τον ίδιο τρόπο πορεύεται προς τη γνώση.
  13. Αλλά η γνώση αυτή είναι τρισυπόστατη.

Η παραπάνω περίληψη, δίνει μία μοναδική γνώση και κατανόηση του περιεχομένου. Ωστόσο, στο βίντεο που ακολουθεί, ο Billy Carson σπάει κάθε κώδικα, όπως ισχυρίζεται, στο εξαιρετικό του βιβλίο Compendium Of The Emerald Tablets, όπου και αποκωδικοποιεί όλα τα εσωτερικά μηνύματα για τον αναγνώστη, μέσα σε 444 σελίδες.

Παρακολουθείστε για να πάρετε μία καλύτερη ιδέα του περιεχομένου του Σμαράγδινου Πίνακα, έτσι όπως το ερμηνεύει ο Billy Carson:

Emerald Tablets Decoded – Everything Thoth Wanted You To Know About This World

Βάλε το email σου στην φόρμα για να λαμβάνεις τα άρθρα μας.

https://youtu.be/sVWlc3GCZYc

diadrastika.com