Το Διπλό Έψιλον στην Υφήλιο. Το Σύμβολο των Ελλήνων Κοσμοκρατόρων
Σπύρος Μακρής
περιεχόμενο φαντασίας, με στοιχεία δημιουργικής γραφής
«Το σύμβολο που καθιερώθηκε υπερβαίνοντας σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και την Ελληνική Σημαία, ως το απόλυτο και διαχρονικό σύμβολο των Ελληναράδων, των Ελλήνων Πατριωτών, των Ελλήνων που οι ίδιοι ή οι πρόγονοί τους έχουν επουράνια καταγωγή (και δη από τον Σείριο), των Ελ, των απόγονων των Ολύμπιων Θεών, της Ομάδας Έψιλον και, γενικότερα, των Ελλήνων που θεωρούν ότι είναι (ή που πραγματικά είναι) Γνήσιοι Έλληνες στην ψυχή, στο πνεύμα, στην καρδιά, στο DNA. Το Διπλό Έψιλον στην Υφήλιο είναι παντού και είναι το Σύμβολο των Ελλήνων Κοσμοκρατόρων μιας περασμένης εποχής, πριν χιλιάδες χρόνια».
Τα λόγια αυτά ήταν ένα μικρό σημείωμα γραμμένο στα γερμανικά που βρέθηκε πιασμένο σε αρκετές σελίδες κειμένου στα ελληνικά με πολλές φωτογραφίες που παρουσίαζαν ένα σύμβολο. Το Διπλό Έψιλον. Τα έγγραφα ήταν κλεισμένα σε μία αδιάβροχη και αεροστεγώς κλεισμένη ζελατίνα, τοποθετημένη στο δεύτερο θύλακα ενός δερμάτινου αλλά εντελώς φθαρμένου χαρτοφύλακα που ήταν καλά σκεπασμένος με φύλλα και χώμα, μόλις δέκα μέτρα από το πτώμα ενός άντρα, από καιρό σε πλήρη αποσύνθεση. Το σκελετό βρήκε μία ομάδα ζευγαριών που πήγαιναν προς έναν από τους δημοφιλής προορισμούς του Μέλανα Δρυμού της Γερμανίας, την πανέμορφη λίμνη Titisee. Μια καταρακτώδη βροχή, από αυτές τις σπάνιες που λένε ότι έρχονται με την Κλιματική Αλλαγή, τα είχε φέρει όλα στο φως.
Η Γερμανική αστυνομία απέκλεισε την περιοχή. Την υπόθεση ανέλαβε η αστυνόμος Maike Umlauf. Οι έρευνες δεν οδήγησαν κάπου ιδιαίτερα. Το όνομα του νεκρού δεν αναγνωρίστηκε ποτέ, τουλάχιστον, μέχρι στιγμής. Η έρευνα στη σκηνή του εγκλήματος διαβεβαίωσε μόνο ότι ο άγνωστος άντρας δολοφονήθηκε με Pistole Luger Parabellum, το διασημότερο όπλο όλων των εποχών που συνδέθηκε με τους Ναζί. Το πότε έγινε η δολοφονία, δεν μπορούσε να προσδιοριστεί επακριβώς. Σίγουρα, όμως, ήταν περισσότερο από πέντε χρόνια.
Ο δερμάτινος φάκελος, φθαρμένος από τις καιρικές συνθήκες και τα χρόνια, έφερε επάνω του διακριτικά που έμοιαζαν πολύ με της Ahnenerbe, ένα παρακλάδι της εταιρείας Θούλης που ανήκε διοικητικά στα SS. Η “Εταιρία Κληρονομικότητας Προπατόρων” όπως θα την λέγαμε στα ελληνικά, είχε να κάνει με την ανωτερότητα της Λευκής Φυλής.
Οι μόνες πληροφορίες που, ίσως, βοηθούσαν την αστυνόμο Maike Umlauf, στην εξιχνίαση του εγκλήματος ήταν το υλικό που βρισκόταν προσεκτικά συσκευασμένο μέσα στην αδιάβροχη σακούλα και αναφερόταν ως Διπλό Έψιλον στην Υφήλιο. Η Maike ζήτησε τους καλύτερους μεταφραστές για να διαβάσουν τις χειρόγραφες σελίδες που ήταν, στα ελληνικά, καθώς και γραφολόγους που, πιθανόν, με τις γνώσεις θα μπορούσαν να συμβάλουν στο προφίλ του συντάκτη, από το γραφικό χαρακτήρα του. Το πρώτο σκέλος δεν ήταν κάτι δύσκολο. Η μετάφραση του κειμένου ήταν η εξής:
«Το σύμβολο αυτό, δεν είναι σταθερό, αν και είναι ευρέως διαδεδομένο. Άλλοτε εμφανίζεται με έναν ισοσκελή σταυρό, δηλαδή ως Э+Є, άλλοτε χωρίς, ως ЭIЄ, αλλά και χωρίς τίποτα, ως ЭЄ όπως εκείνο στον θρόνο του Μίνωα, στην Κνωσό.
»Στο βιβλίο του Πλουτάρχου, ο οποίος ήταν ο δια βίου ιερέας του Απόλλωνα «Περί του Ε του Εν Δελφοίς», στήνεται ένας διάλογος για ένα Ε που υπάρχει (ή μάλλον που υπήρχε) στη μετόπη του Απολλώνιου ναού. Αξίζει να σημειώσουμε πως, σύμφωνα με κάποιες εκδοχές της μυθολογίας, ο Απόλλωνας ήρθε στους Δελφούς από την Κρήτη, το νησί όπου γεννήθηκε ο Δίας. Μάλιστα, αν παρατηρήσουμε προσεκτικά αγγειογραφίες ή αγαλματίδια του πατέρα των θεών και των ανθρώπων, αυτό που κρατάει στο χέρι του, ο κεραυνός, έχει το ακριβές σχήμα του ЭЄ.
»Σύμφωνα με τον Πλούταρχο τρεις φορές τοποθετήθηκε ένα Ε στο κέντρο τού Αετώματος στον Ναό του Απόλλωνα, στους Δελφούς. Το πρώτο ήταν ξύλινο, το δεύτερο χάλκινο και το τρίτο από καθαρό χρυσό.
»Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα. Εκατέρωθέν του, στις γωνίες του αετώματος, ήταν γραμμένα τα Δελφικά Παραγγέλματα «Γνώθι Σαυτόν» και «Μηδέν Άγαν».
»Ολόκληρο το βιβλίο του Πλούταρχου είναι αφιερωμένο σε αυτό το Ε ή ΕΙ και, μέσα από τους διαλόγους του προβάλλονται διάφορες ερμηνείες τι μπορεί να σήμαινε αυτό το γράμμα. Ανάμεσα σε πολλά άλλα αναφέρει «…και αφιέρωσε δύο Ε στον θεό». Ωστόσο, δεν διευκρινίζεται πουθενά, εάν αυτά τα δύο Ε είναι αναμεταξύ τους ανεστραμμένα. Αν λάβουμε υπόψη μας ένα αρχαίο νόμισμα με την μετώπη των Δελφών, θα δούμε πως υπάρχει ένα και μόνο Ε.
»Οι ερμηνείες που έχουν προταθεί γι’ αυτό το Ε, από τον Πλούταρχο και άλλους, είναι πολλές. Αξίζει να σημειώσουμε μερικές: “…προκειμένου να δηλώσει και να συμβολίσει τον αριθμό του σύμπαντος”. “…ακόμα είναι κι ένας τύπος της φύσης…” σύμφωνα με το Περί της εν Τιμαίω Ψυχογονίας. “Το φως έχει άμεση σχέση με το πέντε…” λογιζομένου ότι Ε=5, όπως μας λέει ο Πυθαγόρειος Νικόμαχος.
»Το Διπλό Έψιλον στην Υφήλιο, μπορούμε να το εντοπίσουμε παντού, σε όλο τον κόσμο, πέρα από την ελληνική κουλτούρα, ιστορία και τον διαχρονικό πολιτισμό μας. Ακόμα και σε φυλές που φαινομενικά, τουλάχιστον, δεν υπάρχει το παραμικρό που να συνδέει την δική τους με την δική μας πολιτιστική παράδοση και κληρονομιά. Αγγεία, αγάλματα, κτίσματα, πέτρες, σφραγιδόλιθοι, ψηφία, αλφάβητα, νομίσματα, σημαίες, Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα.
»Στα νοτιοδυτικά της Αλγερίας, υπάρχει μία άγρια φυλή, με παραδόσεις που ξεπερνούν τα 5000 χρόνια και με ανύπαρκτες αστρονομικές γνώσεις που, όμως, γνωρίζουν πολύ καλά το αστρικό σύστημα του Σειρίου, πολύ πριν από τους ίδιους τους αστρονόμους. Είναι η φυλή των Ντόγκον. Οι ιερείς τους, κατά την διάρκεια συγκεκριμένη τελετής, φορούν στο πρόσωπο μάσκες που στην κορυφή του κεφαλιού στέκεται ένα διπλό Ε. Επίσης, το χρησιμοποιούν ως διακοσμητικό ή τελετουργικό σύμβολο σε αρκετά σκεύη τους.
»Σύμφωνα με την Μεσοποταμιακή Μυθολογία ο Οάννες δίδαξε την σοφία στην ανθρωπότητα.. Όπως περιγράφεται από το Βαβυλώνιο ιερέα Βηρωσό, ήταν ενδεδυμένος με σώμα ψαριού. Δίδαξε τις τέχνες και τις επιστήμες. Στις απεικονίσεις συνοδεύεται σχεδόν πάντα από την αρχαϊκή μορφή του ЭIЄ. Ερευνητές θεωρούν πως πρόκειται για κάποιο αστέρι ή κάτι άλλο. Ωστόσο, η ομοιότητα είναι εμφανής.
»Μία άλλη μορφή γραμμάτων στην οποία συναντούμε το διπλό Έψιλον, είναι τα αρχαία Βερβερικά. Θεωρείται να έχει ξεπηδήσει από την Καρχηδονιακή γραφή γύρω στον 6ο π.Χ. αιώνα. Χρησιμοποιήθηκε σε όλη τη Βόρεια Αφρική μέχρι τον 3ο μ.Χ. αιώνα. Περιέργως όμως, οι επιγραφές παραμένουν αδιάβαστες, ενώ οι γλωσσολόγοι δεν μπορούν να συνδέσουν την γραπτή γλώσσα σε κάποια από τις δεκάδες σύγχρονες που ομιλούνται σε κοντινές περιοχές. Ωστόσο, εξακολουθεί να χρησιμοποιείται και σήμερα, κυρίως, από τις γυναίκες στην κοινωνία των Τουαρέγκ». (Διαβάστε σχετικά: Tο αλφάβητο που μοιάζει με το ελληνικό, αφρικανικής φυλής στη Σαχάρας, στους πρόποδες της οροσειράς Άτλας)
«Το Βάτζρα (Vajra), στο Θιβέτ, είναι Ντόρτζε και στα σανσκριτικά σημαίνει ένα διαμάντι, αλλά και κεραυνός. Είναι ένα σημαντικό τελετουργικό στοιχείο για τον Ινδουισμό και τον Βουδισμό. Το Βάτζρα είναι ένα απαράμιλλο όπλο που εκπροσωπείται με αποτελεσματικό τρόπο για να καταστρέφει την άγνοια. Συναντάται και ως δύο σταυρωτά vajras.
»Το σανσκριτικό όνομα συνδέεται με έναν κοσμολογικό μύθο που ισχυρίζεται ότι ήταν το πρώτο αντικείμενο του σύμπαντος που πήρε μορφή από την αιολική ενέργεια. Είναι το σύμβολο της αποτελεσματικής δράσης για την αριστεία και το χαρακτηριστικό του υπερβατικού Βούδα. Το Βάτζρα, δεν είναι τίποτε άλλο από το ЭIЄ.»
Το κείμενο τελείωνε εκεί. Η αστυνόμος Umlauf είχε προβληματιστεί αρκετά. Άφησε τη μετάφραση και πιάστηκε με το οπτικό υλικό. Στη συνέχεια της αδιάβροχης ζελατίνας από τον δερμάτινο φάκελο, ο οποίος ήταν πιθανότατα ιδιοκτησία του νεκρού που προσπάθησε να κρύψει, λίγο πριν τον δολοφονήσουν, υπήρχαν μερικές φωτογραφίες συνοδεία ελάχιστων σχολίων ως λεζάντες που περιγράφουν τι είναι αυτό που βλέπουμε:
Οι εξωγήινοι του Voronezh με το σύμβολο του Διπλού Έψιλον, σκέφτηκε η αστυνόμος Maike Umlauf, είναι στην διακριτική ευχέρεια και νόηση του καθενός να το πιστέψει, καθώς ανήκει στη σφαίρα των ανεξήγητων φαινομένων και επαφών με όντα, που δεν έχουν πιστοποιηθεί και αποδειχτεί απόλυτα, χωρίς καμία αμφιβολία. Ύστερα, η φιγούρα ενός εξωγήινου που έχει σκιτσαριστεί με το χέρι, από αυτόπτες μάρτυρες παιδιά, μάλλον δεν είναι ικανοποιητική απόδειξη για να την πάρουμε σοβαρά. Κατά συνέπεια, το σύμβολο με το Διπλό Έψιλον που έχει σχεδιαστεί με το χέρι στη ζώνη του υποτιθέμενου εξωγήινου, σίγουρα δεν αποτελεί πειστήριο. Μόνο, ίσως, ένα απλό βοηθητικό στοιχείο, σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες φωτογραφίες που περιέχονται στο φάκελο.
Επίσης, συνέχισε τις σκέψεις της η Maike δεν ήταν σίγουρη και για το κατά πόσο ήταν αυθεντική και η επόμενη φωτογραφία που έδειχνε στην Iσπανία του 1967, ένα ΑΤΙΑ που στο κάτω μέρος του είχε το σχήμα του διπλού Ε. Αν δεν πήγαινε στα εργαστήρια για ανάλυση, δεν μπορούσε να ξέρει αν ήταν μοντάζ, ή ένα καλοζωγραφισμένο σκίτσο. Για την ίδια, όπως η προηγούμενη έτσι και αυτή φωτογραφία ήταν απλά ένα βοηθητικό στοιχείο χωρίς κάποια ουσία. Ούτε καν ένδειξη.
Αμφιβολίες είχε και για την πινακίδα με την λέξη ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ που υποτίθεται ότι βρέθηκε στα συντρίμμια του, επίσης, αμφιλεγόμενου περιστατικού Ρόσγουελ καθώς, θυμάται ότι κάπου είχε δει ότι αυτή ήταν ένα πλαστογράφημα, μια φάρσα. (Διαβάστε επίσης: Ποια η Αλήθεια για τη Δοκό με την Λέξη «ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ» που Βρέθηκε στα Συντρίμμια του Roswell;)
Για τις υπόλοιπες φωτογραφίες που ακολουθούν, προς το παρόν και μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα, δεν είχε κάποιες ενστάσεις.
Από την τελευταία φωτογραφία, η Maike Umlauf έβγαζε το συμπέρασμα ότι ο άντρας που βρέθηκε κοντά στη λίμνη Titissee, σίγουρα θα πρέπει να δολοφονήθηκε μετά τις 29/2/2008, με την προϋπόθεση ότι η δερμάτινη τσάντα και το περιεχόμενό της του ανήκε. Όπως και να έχει, η αστυνόμος, δεν είχε ιδιαίτερες γνώσεις ούτε για εξωγήινους, ούτε για σύμβολα. Εκείνο, όμως, που καταλάβαινε είναι ότι ο αληθινός κάτοχος του υλικού, ήταν μάλλον ένας άνθρωπος της Ahnenerbe που προσπαθούσε να αποδείξει ότι το υπήρχε παντού Διπλό Έψιλον στην Υφήλιο. Επίσης, ότι δεν ήταν απλά ένα σύμβολο, αλλά το Σύμβολο των Ελλήνων Κοσμοκρατόρων. Μπορεί. Ίσως. Οι γνώσεις της ήταν ελάχιστες. Το σίγουρο ήταν πως ήταν δευτερευούσης σημασίας και δουλειά κάποιου άλλου αρμόδιου τμήματος για να το ερευνήσει. Εκείνο που προείχε, η δική της δουλειά ως αστυνόμου, ήταν εξιχνιάσει τη δολοφονία του άγνωστου νεκρού.
*Οι φωτογραφίες προέρχονται από αναζήτηση στο internet. Η ιστορία και τα ονόματα είναι φανταστικά, προϊόν μυθοπλασίας και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, ούτε ανταποκρίνονται σε αυτήν. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι καθαρή σύμπτωση.
diadrastika