Η Καταγωγή της Πελασγικής Ελληνικής Φυλής

Γράφει ο Σπύρος Μακρής

Στις μέρες μας, εδώ και μερικές δεκαετίες, κυκλοφορεί η εκδοχή πως οι Έλληνες ήδη από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής τους, έχουν θεϊκή καταγωγή και αυτό οδηγεί στο εύλογο συμπέρασμα πως οι σημερινοί, όπως και οι αρχαίοι μας πρόγονοι, είναι απόγονοι κάποιου ανώτερου, ανώτατου πολιτισμού που ήρθε από τα άστρα.

Σε αυτή την εκδοχή, υπάρχουν κάποιες αλήθειες αλλά και πολλές προσεγγίσεις. Πάρα πολλά συμπεράσματα έχουν βγει από μερικές ενδείξεις, από έναν και μόνο στίχο αρχαίων κειμένων της Ελληνικής Γραμματείας, ή από συνδυασμούς στίχων και εδαφίων παρέα με άλματα σκέψεων.

Ωστόσο, δεν είναι λίγοι όσοι έχουν προσπαθήσει να αποκωδικοποιήσουν αρχαία συγγράμματα, όπως για παράδειγμα το “Όργανον”, του Αριστοτέλη, όπου ανάμεσα στις λέξεις, υποτίθεται – ή πραγματικά – περιγράφεται η αποκρυπτογράφηση ενός Κοσμοσκάφους που περιγράφει ο Αριστοτέλης. Ο Λευκοφρύδης, ο άνθρωπος που έκανε την σχετική έρευνα, δεν είναι ο μόνος που κατανάλωσε μερόνυχτα σε τέτοιες ενέργειες, αλλά ο ίδιος όπως και οι περισσότεροι που έκαναν ανάλογες προσπάθειες αποκρυπτογράφησης έχουν δεχτεί μεγάλη χλεύη για αυτές.

Είτε αυτές οι παράδοξες προσεγγίσεις στέκουν σαν έρευνα οπότε και έχουν υπόσταση, είτε όχι, δεν χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης από τους σκεπτικιστές και όλους όσους έχουν αντίθετη άποψη σχετικά με την ύπαρξη ενός αρχαίου πολιτισμού που ήρθε από τα άστρα. Ωστόσο, υπάρχουν πάρα πολλές ενδείξεις που στοιχειοθετούν την άποψη περί της εξωγήινης προέλευσης του Έλληνα. Μόνο που δεν γίνονται αποδεκτές και προσπερνιούνται πολύ εύκολα ως μυθολογικές αναφορές και όχι ως ιστορικά στοιχεία.

Είναι πολύ εύκολο να γίνουν συζητήσεις, για υποθετικούς εξωγήινους ή θεούς που ήρθαν στην Γη από τον Σείριο, ή από έναν Όλυμπο που δεν είναι ουσιαστικά αυτός που νομίζουμε, δηλαδή, το γνωστό και ψηλότερο βουνό της Ελλάδας. Ο Όμηρος του δίνει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, σαν να βρίσκεται κάπου αλλού, σε κάποιο άλλο μέρος, είτε αυτό είναι στην Γη είτε σε κάποιον άλλο πλανήτη. Άραγε, που βρίσκεται η κατοικία των Ολύμπιων Θεών στην πραγματικότητα που μας δίνει ο Όμηρος;

Ναι, ίσως, θα ήταν πολύ εύκολο να αποδεχτούμε ότι δύο ήταν οι θεοί που έπλασαν τους Έλληνες και όχι, ένας. Ότι αυτοί οι δύο ήρθαν από κάποιον πλανήτη, είτε αυτός ήταν ο Σείριος είτε από κάποιον άλλο γαλαξία, όπως της Ανδρομέδας, από τον οποίο άλλωστε προκύπτει και ο γενικός και αόριστος όρος Ανδρομέδιος, σε ότι αφορά τους κατοίκους και τα όντα που ζούνε, ή έζησαν, σε κάποιους πλανήτες εκεί. Εξάλλου υπάρχει και ένας Πελασγικός μύθος που περιγράφει την Δημιουργία του κόσμου που ζούμε.

Πράγματι, θα μπορούσαμε να πούμε πάρα πολλά για την Καταγωγή της Πελασγικής Ελληνικής Φυλής, από εξωγήινους, θεούς, ενεργειακά όντα, ή όπως αλλιώς θέλει να τα ονομάσει ο καθένας, αν αποδεχτεί τις εξής προτάσεις, όπως κυκλοφορούν ευρύτερα στο διαδίκτυο:

«Δεν προήρχοντο από το σπέρμα, αλλά αντιθέτως το σπέρμα προήλθε από αυτούς». (Αριστοτέλης: Μετά τα Φυσικά, 7,30)
«Απόγονοι των θεών και παιδιά των θεών» ονομάζονται οι Έλληνες.» (Πλάτωνας Τίμαιος 40β)
«Γεννήματα και θρέμματα θεών γεμάτοι αρετές» χαρακτηρίζονται οι Έλληνες». (Πλάτωνας Τίμαιος 24 d).
«Θεοί και άνθρωποι έχουν την ίδια καταγωγή». (Ησίοδος: Έργα και Ημέρες και Πίνδαρος Ωδή Νεμεονίκου).
«Είναι φυτά τ” ουρανού οι Έλληνες, και όχι της γης, γιατί στον ουρανό βρίσκονται οι ρίζες τους. Τους ανέθρεψε η Αθηνά.» (Πλάτωνας Τίμαιος 23 d – e).

Μπορεί όλα αυτά να είναι συμπτώσεις; Μήπως εννοούν ή υπονοούν κάτι άλλο από αυτό που θέλουμε να αντιληφθούμε; Πολλά, πάρα πολλά μπορούμε να πούμε και να ισχυριστούμε. Το ίδιο εύκολα μπορούν και οι σκεπτικιστές να απορρίψουν και να καταρρίψουν αυτές τις υποθέσεις, βάσει επιστημονικών θεωριών που έχουν γίνει αποδεκτές από διάφορες επιστημονικές κοινότητες. Το θέμα, όμως, δεν αυτό. Ούτε είναι τι μπορεί να αποδείξει κάποιος, αφού αποδείξεις δεν υπάρχουν για καμία πλευρά – εκτός αν βρεθεί ένα αρχαίο διαστημόπλοιο κάπου θαμμένο.

Βάλε το email σου στην φόρμα για να λαμβάνεις τα άρθρα μας.

Ούτε είναι δύσκολο το τι θέλει να πιστέψει και να αποδεχτεί ο καθένας από εμάς. Το δύσκολο ζήτημα είναι αν και πόσο βαθιά θέλει ο καθένας να το ερευνήσει ο ίδιος προσωπικά, χωρίς να προσθέσει μια ακόμα άποψη ή πεποίθηση, ανάμεσα σε πολλές άλλες. Η έρευνα πάντα αποδίδει, όταν είναι βαθιά. Το εύκολο είναι σκαφτείς διάφορα. Το δύσκολο, όμως, είναι να ψάξεις, να κρίνεις και τελικά να αμφισβητήσεις ή να αποδεχτείς.

Image by Douglas Gina Iris from Pixabay

loading...